Medaljerne er kommet hjem
Svømmerne Julie Levisen og Viktor Bromer viste mandag metallet frem i Aalborg Lufthavn
AALBORG: Det var to glade og overraskede nordjyske svømmere, der mandag eftermiddag vendte hjem til Nordjylland fra det netop overståede kortbane-EM i Chartres i Frankrig.
Overrasket over egne evner
Det unge Terndrup-talent, der til sommer skifter til Aalborg Svømmeklub, var også overrasket over sin egen og holdets præstation i holdkappen på 4 x 50 meter fri.
- Jeg havde ikke regnet med, at vi kunne vinde guld. Jeg er meget overrasket, specielt fordi jeg først meget sent fik at vide, at jeg skulle med derned. Det er meget stort for mig, selvom det er en holdkap, sagde Julie Levisen.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.